Usługa MojeID




Usługa moje ID pozwala na wykorzystanie tożsamości cyfrowej w procesach rejestrowania się i logowania do serwisów dostawców usług, zarówno komercyjnych jak i z sektora publicznego, za pomocą danych z bankowości internetowej. Jest to możliwe dzięki integracji mojeID z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym.

Za pomocą Węzła Krajowego oraz Profilu Zaufanego można między innymi podpisywać dokumenty w urzędach publicznych, identyfikować swoją tożsamość w usługach podmiotów publicznych w internecie (np. złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego).




Usługa MojeID pozwala:

• utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
• podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
• identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych - szczegółowa lista firm znajduje się na stronie Moje ID.

Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie Moje ID pozwala Tobie w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.


Korzystaj z Moje ID każdego dnia

Moje ID to uniwersalne rozwiązanie, które pozwala na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:

obywatel.gov.pl
epuap.gov.pl
gabinet.gov.pl
ceidg.gov.pl
pacjent.gov.pl


Szczegółowe informacje o usłudze mojeID znajdą Państwo na stronie www.mojeid.pl


Regulamin usługi Moje ID


  Pobierz i zobacz szczegóły dotyczące usługi w Regulaminie

Usługa SGB ID realizowana jest we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową oraz Ministerstwem Cyfryzacji.


Załóż profil zaufany by zacząć





Bank Spółdzielczy w Teresinie,  ul. Szymanowska 14,  96-515 Teresin
tel. 046 86 137 87,   046 86 138 25,   fax 046 86 130 32