BLIK - zobacz jakie to wygodne




W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzieki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu.
Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.
W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.


Gdzie i jak korzystać z BLIKa ?

Wypłaty z bankomatu bez karty
W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

Płatności w sklepie stacjonarnym
Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

Płatności w sklepie internetowym
Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.


Jak aktywować BLIKa ?

1. Zaktualizuj aplikację "Nasz Bank" w sklepie Google Play


2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"


3. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia


4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub uzywając cech biometrycznych i korzystaj z BLIKa


Dołącz do milionów zadowolonych użytkowników !




Jak zainstalować aplikację Nasz Bank ?

Natywna aplikacja Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjny interfejs zgodny z standardem Google dla systemu Android. Dzięki temu klienci wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Aplikacja stworzonona specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.

Jak zacząć instalację ?

1. Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.



2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.



3. Zaloguj się do bankowości internetowej Internet Banking, wejdź w zakładkę UstawieniaKanały dostępu i urządzenia i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.


• podaj nazwę urządzenia
• wpisz otrzymany kod z SMS
• zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

4. Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami.


Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat "Proces aktywacji zakończył się pomyślnie".



Jak posługiwać się aplikacją - instrukcja obsługi
Aplikacja mobilna Nasz Bank systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Teresinie umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich środków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność ? Wystarczy smartfon z aplikacją Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

Aplikacja Nasz Bank umożliwia:
  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
  • dostęp do historii operacji,
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment),
  • płatność BLIK,
  • doładowanie telefonu komórkowego,
  • wykonywanie przelewów QR,
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną,
  • automatyczne powiadomienie o wpłatach na konto oraz o wypłatach m.in. płatność w sklepie, wypłata w bankomacie itp.,
  • powiadomienie o błędnym logowaniu do bankowości elektronicznej.

   Pobierz przewodnik użytkownika aplikacji Nasz Bank dla systemu Android



Bank Spółdzielczy w Teresinie,  ul. Szymanowska 14,  96-515 Teresin
tel. 046 86 137 87,   046 86 138 25,   fax 046 86 130 32